Bukmacherka
Rodrigo Lamus
20.03.2014, 13:23
To sobie yanki pograł Arkę wczoraj
lumix Triumfator
22.03.2014, 16:00
Do tej pory zawsze grałem w naziemnym buku ale chciałbym zrobić sobie konto w internetowym.
No i mam pewne pytania:
1- Który jest waszym zdaniem najlepszy
2- I jeżeli chodzi o bonus czyli ileś tam zł na start czy mogę sobie tą kasą dowolnie rozporządzać czy muszę najpierw coś tam wpłacić żeby zagrać za tą kasę ?
TheGunner1886 Lamus
22.03.2014, 16:30
Fakt, że kursy u internetowych buków są lepsze ale za to u naziemnego jak wygrywasz, kasa jest wypłacana na 100% od ręki..u internetowego różnie z tym bywa (ale to raczej rzadkie wypadki) poza tym jak dobrze grasz to po jakimś czasie mogą nałożyć na Ciebie limity.

Najlepszy bukmacher to Pinnacle, wiele osób tak mówi.
VeBpl Triumfator
22.03.2014, 17:57
Gunner (jeśli tak mogę pisać) nie wiem o czym piszesz odnośnie kasy. Ja gram od roku i żadnych problemów z wypłatą.
Nie ma raczej najlepszego
Są różne rankingi tam można popatrzeć.
Na start polecam betclic.com, jest promocja, której nie ma żaden bukmacher. Zwracają do 100 zł przegrany zakład. Żadnych haczyków, sam z tego skorzystałem! U innych wygraną trzeba obracać, a tutaj od razu wypłacić można. Oczywiście tyczy się to pierwszego zakładu! I drugi bonus na tej stronie, z którego też skorzystałem- przez telefon jak postawisz to do 40 zł ci zwracają w razie przegranej
A jak wykorzystasz te dwie promocje to proponuję bet365, jest bardzo dużo ofert jak rożne czy kartki, na betclicu czy bet-at-home tego nie ma.
Ja używam teraz bet365.
"Miłość i nienawiść to dzieci niewoli Wydane na świat dla lepszej kontroli Nad ludźmi którzy muszą mieć podziały Bo bez nich świat zrobi się zbyt szary"
TheGunner1886 Lamus
22.03.2014, 18:21
lumix zerknij na priv link Ci wysłałem i sam ocenisz który jest najlepszy dla Ciebie
VeBpl Triumfator
22.03.2014, 18:28
Dla mnie najlepszy to taki, który ma-
-przejrzystą stronę,
-dużo zdarzeń
-jakieś fajne bonusy.

Kieruj się tymi względami.